Eshgh e parzadeh

الهــــــــــــی گاهـــــــــــــی نگاهـــــــــــــی

Eshgh e parzadeh

الهــــــــــــی گاهـــــــــــــی نگاهـــــــــــــی

This is a new story

ننه بهم دوا نده ، گریه نکن درد چشات

من مریض نیستم بخدا ، این دردا از دلم میاد

دلم داره تند میزنه ، بچت عاشق شده ننه

اونی که ریز میبیندت ، شیفتش شدم کشته منو

ما این پایینا میشینیم ، اونا بچه ی بالا شهرن

بهم میگه تو بی پولی ، مگه بی پولا دل ندارن؟

بابای عاشقی بسوزه ، اینجور سوزوند جگرم

عاشقی با جیب خالی ، ببین چی آورد به سرم

اون بالا یکی نمیتونه دارایی هاشو بشمره

این پایینا یکی غصه ی شام بچشو داره

یه بابا پول دار اومده ، هی براش کادو میخره

دیگه داره با پول باباش ، دل عشقمو میبره

نه تو قیافه نه مرام ، نمیرسه به گرد پام

فقط چون باباش پولداره ، اومده شاخ شده برام

ننم میگه که خوشبختی ، برای پولداراست همیشه

اینم مثل بقیه ی چیزا ، مال بالایی ها میشه

امشب میخوام پیش خدا ، در این دلو باز کنم

انسانیت رفته کما ، میخوام براش دعا کنم